Pitkästä aikaa...😀

Moi!

Neljä kuukautta on kulunut viimeisimmästä postauksesta.  Nyt tulee taas jotain pientä.
Löysin  puhelimesta hienon teksiti pätkän jonka olen kirjottanut vuonna 2016, milloin blogin kirjottaminen oli iso haave,  mutta en uskaltanut perustaa ja enkä tiennyt miten blogi perustetaan.  Kirjoitin tämän tekstin  puhelimeni muistiin. Kirjoittaessani sitä ajattelin samalla, että kirjoitin sitä  blogiini ,mutta nyt se haavetoteutuu ja jaan sen tänne.

Tässä se  nyt on:

Aika 
Olen huomannut että aika on minulle tärkeä. Vilkuilen kelloa melkein koko aika ja se on alkanut ärsyttämäänkin jo minua itseäni, mutta se on tapa, joka seuraa minua kokoelämäni ajan. Minusta tulisi varmaankin hyvä kelloseppä, kun katson kelloa hievahtamatta. No en kyllä tiedä. En osaa korjata kelloja enkä kyllä kasatakkaan, enkä varmaan koskaan sitä oppisikaan. Minkäköhän laisen koulutuksen kelloseppä tarvitsisi?? Millainen kellosepän palkka on?? On vaikka kuinka monta kysymystä mitä voisin kysyä joltakin asiantuntijalta, mutta taidan selvittää ihan itse tämän ihmeellisen internetin maailmasta jota me kaikki nykyisin käytämme. Minulle aika ei ole ainoa tärkeä asia vaan myös läheiset +kaverit joita on nyt ainakin tarpeeksi monta, en edes muista kaikkia. Hauskaa, kuka nyt kaverinsa unohtaisi, mutta kyllä ajan myötä alan kohta heitäkin muistaa toivottavasti. Se on hauskaa, kun melkein jokaisessa lauseessa on sana aika tai kello. Mutta missään lauseessa ei ole yhdyssanaa kellonaika, mutta nyt se on ainakin kerran. Se on harvinaista että muistan ruotsiksi ja ehkä englanniksi, mitä kello on? Ruotsiksi sen on vad klockan är? Ja englanniksi se on what time is it? On aika kyllä kummallinen asia ja suuri vaikuttaja arkeen, lähes kaikkeen mitä teemmekkään, se on aina suuri vaikuttaja, josta ei pääse yli. Mutta jos lopeteltaisiin ajasta puhuminen ja siirryttäisiin muihin aiheisiin.☺

Siinä se nyt on . Olen iloinen, miten olen osannut kirjottaa noin hienolla tyylillä.  Johtuu varmaankin siitä, että en lue niin paljon  kirjoja enään. Haluaisin vielä oppia tuon kirjotustavan jostain ja kirjottaa noin. 

 Hyvää sunnuntai iltaa kaikille!

Kerro kommenteissa mitä pidit

KIITOS KUN LUIT!😀😀

Kommentit

  1. Ei siitä nyt ihan neljää kuukautta vielä ole, kun viimeksi julkaisit blogitekstin. Hienosti oli juttu kirjoitettu ja sujuvalla suomen kielellä. Voisit jatkossa kirjoittaa samalla tavalla. Aihekin oli ihan hyvä😀👍🏻

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!😀😀 ja siis joo tykkään itekki enemmän tosta kirjotus tavasta.😅

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Verhoulun historiaa

Mitä olen oppinut ja saanut tehdä teboililla.

Habitare 2018